czwartek, 28 lipca 2016

Informacja!

Okej, kochani, jest taka sytuacja.

Nie wiem, ale chyba każdy zauważył, że na blogu pojawia się bardzo mało rozdziałów i jest to wszystko spowodowane moją winą. Przyznaję się.

Z biegiem czasu jak patrzę na tego bloga, uświadamiam sobie, że zaczynając go, nie byłam i w sumie dalej nie jestem na niego gotowa. Dlatego podjęłam decyzje, która myślę, że będzie korzysta dla wszystkich.

Od tej chwili, oficjalnie ogłaszam, że blog jest zawieszony na czas nieokreślony.

Dlaczego? Tak jak wcześniej już pisałam, z biegiem czasu zdałam sobie sprawę, że nie jestem jeszcze gotowa na kontynuowanie historii Look for me!. Pisanie kolejnych rozdziałów pod przymusem, nie będzie dobre ani dla mnie, ani dla Was. Nie chcę również, wchodzić tutaj od jakiegoś czasu i mieć wyrzuty sumienia, że nic nie dodaje.
Dlatego postanowiłam, że na razie zostawię tutaj te rozdziału, które napisałam do tej pory, a kiedy przyjdzie moment w którym stwierdzę że to jest właśnie ten czas, na pewno tutaj wrócę. Nie obiecuje, w sumie nawet nie mogę tego zrobić, że to będzie jeszcze w tym roku. Ale może w przyszłym...Czemu nie?
Do chwili, aż nie wpadnie mi nowy pomysł na to opowiadanie, wszystkie te rozdziały które są opublikowane  zostawię. A w przyszłości, albo je usunę i stworzę całkiem coś nowego, albo dalej będę kontynuować na tych, które już są.

Mam nadzieję, że nie jesteście na mnie źli i dalej będziecie mnie wspierać. Nie znikam z blogspotu, dalej będę tworzyć swoje opowiadanie, do którego link macie tutaj - ||
                                                                                          \/
                                                                                        Inna

Dziękuje, że przez ten cały czas byliście ze mną. Mam nadzieje, że dalej będziecie.
Jeszcze raz bardzo Was przepraszam.
Tak więc, do naszego kolejnego spotkania tutaj!




Pauley d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz